mercredi 21 juillet 2010

Mercuri Dies- O toi gnome du ciel

Quand il s'êlève à l'horizon

HyMne Solaire

3 commentaires:

  1. Excelente dançarinos...

    RépondreSupprimer
  2. carrulos caput ramassain...chudrassa
    Îhîm, nu-i fain începutul săptămânii. :)
    Chiar și fără să lucrez pentru o corporație simt că musai să mă implic în altceva pentru a-mi duce traiul. Hai să punem picior de la picior și să înființăm un birt (sau măcar un stand de ziare) care să se numească Altceva. Un birt fără clienți desigur, dar noi suntem destui câți suntem trei, patru ... unii au deja copii așa că putem spera la sporirea clientelei
    spunea...
    UAU. supertare, felicitari!
    cu permisiunea dvs, voi 'twittui' linkul acesta

    ps si felicitari si pt ce ati scris la 'thechronicle' dspr luciat ;P

    spunea...
    Vă mulțumesc! Nu e chiar ușor ce se petrece...


    Giovanni Pappini nu te-ar fi depăşit în justificatul sarcasm....num habia necessitate...hei




    Ah, ce mi-au plăcut invectivele către corporatiste. Femei mai ``cosmetizate`` ca acelea mai rar,... scuzat să-mi fie...

    nu zic că toate sunt aşa, dar nouă din zece pe care le cunosc, da.

    Dar nu despre dânsele e vorba aici. Oameni ca tine, cu structura ta căutătoare de sens( uri), trebuie să facă pe dracu în patru să ajungă propriii lor stăpâni, cumva-cumva. Dacă nu eşti rentier( şi nici eu nu sunt) trebuie să găseşti o alternativă. Aduni prea multă energie negativă care ar merita să fie metamorfozată în energie bună, cumva. Sper că nu par o atotştiutoare şi o scolastică, dar take it, or leave it. Eu întotdeauna am avut o nepăsare regală la locul de muncă, m-a salvat.(Regula mea de aur este că nu mă irosesc cu nimicuri!) Nu pari capabil de astfel de nepăsări...

    Din experienţă îţi spun că nouă din zece îşi detestă locul de muncă. Opt din nouă n-o spun, n-o recunosc până la capăt. Se tem că ar pierde şi ce au, că ar fi consideraţi aşa şi pe dincolo. Aiurea.

    Mi se pare că stomatologii sunt cam mulţumiţi cu munca şi venitul lor. Oierii, albinarii şi proprietarii de mici magazine la care nu funcţionează casa de marcat...idem. Au un zâmbet relaxat mereu, nu? Ah, da, am o prietenă astrolog care câştigă din afacerea sa de pe infernet, o mie de euro pe lună.

    La naiba, şi eu puteam s-o fac!
    e so it goes oppfølgingskommentarer....
    Excelente(s) danza...

    RépondreSupprimer
  3. Mi se pare că stomatologii sunt, prietenă astrolog care câştigă din afacerea sa de pe infernet???

    RépondreSupprimer